Thursday 9 August 2018

Life Update | Mental Health





Γεια σας !!!  Είμαι και πάλι εδώ είπα να το ονομάσω #lifeupdate δεν ξέρω πόσα είναι πια θα πρέπει να τα μετρήσω !!  Είμαι πάντως εδώ γιατί  ήθελα να μιλήσω σχετικά με το θέμα της ψυχικής υγείας. Φυσικά δεν θα μιλήσω σαν ειδικός (δεν είμαι) αλλά σίγουρα μπορώ να μιλήσω για ότι βοηθάει εμένα και τι θα μπορούσε να βοηθήσει και κάποιον άλλο .
Προσωπικά είμαι άτομο το οποίο αγχώνεται υπερβολικά και για τα πάντα !!!! Ειδικά όταν υπάρχει ένα πρόβλημα  θα το σκέφτομαι συνέχεια , θα το υπεραναλύσω και θα προσπαθώ απεγνωσμένα να δώσω λύση . Ίσως φταίει που είμαι Αιγόκερως , ίσως  ότι  έρχομαι αντιμέτωπη με προβλήματα που δεν είχα παλαιότερα (?)το θέμα είναι ότι αγχώνομαι και αγχώνομαι πολύ !!!!

Δεν ξέρω αν το έχετε νιώσει και εσείς ποτέ όταν υπάρχει ένα πρόβλημα είτε αυτό είναι συναισθηματικό, οικογενειακό , επαγγελματικό  whaterver να νιώθετε ότι βυθίζεστε σε μια απόγνωση και μετά να  αρχίζει ο φόβος είτε της αποτυχίας ,είτε της κριτικής των άλλων ή οτιδήποτε και μετά τα νεύρα γιατί να έγινε αυτό σε μένα και μετά ένας κύκλος συναισθημάτων και σκέψεων που θες να βάλεις σε μια τάξη αλλά δεν μπορείς ???

Ε!! Τότε είναι η στιγμή που πρέπει να πεις ένα ΦΤΑΝΕΙ!! Να πάρεις μια βαθιά ανάσα και να χαλαρώσεις !!!!  Εδώ έρχονται και οι δικές μου προτάσεις για να νιώσεις λίγο καλύτερα .  Τουλάχιστον κάνουν εμένα λίγο καλύτερα !! Δεν είναι κάτι πρωτοποριακό ,ούτε κάτι που δεν θα το έχεις σκεφτεί και εσύ ή ο  κάθε ένας αλλά τώρα θα τα μαζέψουμε όλα σε μια λίστα .




  •  Κλείσε τα μάτια σου και πάρε βαθιές ανάσες .  Εισπνοή από τη μύτη εκπνοή από το στόμα

  • Άκου την αγαπημένη σου μουσική Αν σε κάνει καλύτερα χόρεψε , τραγούδα , κλάψε , γέλα . Προσωπικά ακούω περισσότερο μουσική όταν είμαι χαρούμενη .

  • Διάβασε το αγαπημένο σου βιβλίο το cozy βιβλίο που όποτε το διαβάζεις σου φέρνει ένα χαμόγελο Να γνωρίζεις ότι το διάβασμα μειώνει το άγχος κατά 60%. Φυσικά για μένα Harry Potter κυρίως  το πρώτο !!

  • Δες την αγαπημένη σου ταινία / σειρά . Για μένα είναι ή θα είναι cozy programm π.χ. Bake off , RuPauls Dragrace, Mean Girls  ή θα είναι Harry Potter marathon ! 

    • Πήγαινε βόλτα  μόνος σου ή με άτομα που ξέρεις ότι σε αγαπάνε για αυτό που είσαι και θέλουν μόνο το καλό σου. Προσωπικά μου αρέσει να πηγαίνω βόλτα μόνη μου στη φύση όσο μπορώ στην Αθήνα !


    Κυρίως να θυμάσαι ότι ότι περνάς αυτή τη στιγμή δεν θα είναι για πάντα είναι μια φάση της ζωής σου που θα περάσει. Οι δυσκολίες που αντιμετωπίζεις τώρα όσο και αν νομίζεις ότι δεν μπορείς να τις αντέξεις θα σε κάνουν πιο δυνατό άνθρωπο και θα σου δώσουν κάτι ακόμα που θα σε κάνει καλύτερο αύριο.
    Επίσης η κατάσταση που είσαι τώρα και σε πνίγει και νομίζεις ότι είσαι ο μόνος άνθρωπος επί γης που βιώνει κάτι τόσο άσχημο δεν ισχύει γιατί ΣΙΓΟΥΡΑ και κάποιος άλλος περνάει ή έχει περάσει κάτι αντίστοιχο με σένα .
    Επίσης οι δυσκολίες είναι μέρος της ζωής. Οι δυσκολίες είναι η ευκαιρία για να επιτύχουμε κάτι στο μέλλον. Μας δείχνουν τι αξίζει και τι όχι , σε τι πρέπει να επενδύσουμε και σε τι όχι και τι κάναμε λάθος και να μάθουμε από αυτό. Πρέπει να είμαστε χαρούμενοι που μας δίνεται η ευκαιρία να έχουμε δυσκολίες γιατί σημαίνει ότι ζούμε , ότι έχουμε ένα ταξίδι  μπροστά μας  και όπως είπε ο Van Gogh  " Normality is a paved road : comfortable to walk , but no flowers grow"
    .

    KAI AKOY EΙΣΑΙ ΤΟ ΠΙΟ ΟΜΟΡΦΟ ΛΟΥΛΟΥΔΙ ΝΑ ΤΟ ΘΥΜΑΣΑΙ !!!!












    No comments:

    Post a Comment