Tuesday 24 April 2018

Life Update | All about the Blog













Γεια σας κορίτσια !!! Μμμμ πόσους μήνες έχω να έρθω εδώ να γράψω??? Πραγματικά δεν θυμάμαι  πια!!!  Είχα πει ότι δεν είχα χρόνο και ότι ήταν μια δύσκολη κατάσταση και ξέρω είχα πει ότι θα προσπαθήσω αλλά δεν κράτησα την υπόσχεση μου !! 


 Όμως επέστρεψα και πλέον για τα καλά !!! Θέλω την βοήθεια σας να κάνουμε ακόμα καλύτερο το blog γιατί είμαστε μια παρέα εδώ. Φυσικά πλέον θα ανεβαίνουν τουλάχιστον 2 ποστ την εβδομάδα σκέφτομαι για Κυριακή και Πέμπτη μεσημέρι ! Τι λέτε??


Οι λόγοι που επέστρεψα είναι γιατί πλέον έχω περισσότερο χρόνο τα πράγματα μπήκαν σε μια σειρά και βασικά γιατί θέλω να συνεχίσω να γράφω , να λέω την γνώμη για κάτι που μου αρέσει η όχι όπως το λέω και στις φίλες μου όταν είμαστε για ψώνια !!! 



Ελπίζω να μην με ξεχάσατε και να θέλετε ακόμα να διαβάζεται την γνώμη για ομορφιά , βιβλία , μουσική , ταινίες κλπ !!!




Σας ευχαριστώ πολύ και χαίρομαι που τα λέμε ξανά !!!!

No comments:

Post a Comment