Tuesday 12 July 2016

July's Movie Time !!







Γεια σας !!! Σήμερα είμαι εδώ με τις ταινίες του μήνα που είναι αρκετές γιατί αφού τελείωσε η εξεταστική και είμαι ακόμα στην Αθήνα οι ταινίες είναι απαραίτητες . Ελπίζω μέχρι να ανέβει αυτό το ποστ να μην είμαι ακόμα στην Αθήνα βέβαια !!! Πάμε να ξεκινήσουμε όμως !!!

Αρχικά είδα ξανά το Fronzen. Για όσους δεν ξέρουν τι είναι το Frozen είναι κινούμενα σχέδια και η ιστορία είναι για δύο αδερφές την 'Αννα και την 'Ελσα οι οποίες ζουν σε ένα βασίλειο και η μια προσπαθεί να σώσει την άλλη. Το συγκεκριμένο παιδικό έχει αγαπηθεί από μικρούς και μεγάλους γιατί είναι ρεαλιστικό και φυσικά σπάει τα πρότυπα που έθεσε η Disney τα προηγούμενα χρόνια.  Bασίζεται στην ιστορία του Χανς Κρίστιαν Αντερσεν  Παγωμένη Βασίλισσα . Επίσης έχει το φανταστικό soundtrack Let it go . Δες το trailer !!



επίσης θα σας βάλω και το τραγούδι που το τραγουδάνε σε διαφορετικές γλώσσες !! 
















Συνεχίζω με μια ταινία που πραγματικά δεν αξίζει τόσο ερμηνευτικά αλλά έχει φανταστική σκηνοθεσία , κινηματογράφιση και cast . Είναι το  Knight of Cups με τους Christian Bale , Cate Blanchett (το κορίτσι μου <3) και Natalie Portman  . H σκηνοθεσία είναι του Terrence Malick . H ταινία αφορά την ζωή ενός συγγραφέα με 6 διαφορετικές γυναίκες στη ζωή του. 



















Η ταινία που πραγματικά με καθήλωσε  ήταν μια ταινία της HBO (aka Game of Thrones , Sex and the City ) με την ζωή του Ernest Hemingway .Η ταινία ονομάζεται Hemingway and Gellhorn . Στην ταινία παίζουν οι Nicole Kidman και Clive Owen oπού υποδύεται τον Hemingway και η Kidman την Gellhorn. Aν είσαι λάτρεις των μυθηστορημάτων του συγγραφέως ή έστω του "Για ποιον χτυπάει η καμπάνα" αξίζει να το δεις !!


Συνεχίζω με μια ταινία που με συγκλόνισε και είναι η ταινία Colonia. Η συγκεκριμένη ταινία αφορά το στρατόπεδο συγκέντρωσης Colonial Dignidad στη Xιλή την περίοδο της δικτατορίας του Pinoche .Στο συγκεκριμένο στρατόπεδο αρχηγός ήταν ένας πρώην Ναζί παιδόφιλος ο οποίος δημιούργησε ένα στρατόπεδο βάση το Αουσβιτς και με πρόφαση τη θρησκεία χειραγωγούσε και βασάνιζε αντιφρονούντες του Pinoche. Δεν γνώριζα για το συγκεκριμένο στρατόπεδο και βλέποντας τη ταινία έψαξα και είδα ένα πολύ ενδιαφέρον ντοκιμαντέρ αλλά και άλλα άρθρα στο ίντερνετ. Στην ταινία παίζει η Εmma Watchon (a.k.a. Hermione , a.k.a. Harry Potter ) . Δεν θέλω να βαρύνω παραπάνω το θέμα όποιος θέλει να το ψάξει παραπάνω υπάρχει αρκετό υλικό και στο ντοκιμαντέρ και στο ίντερνετ γενικά.


και το ντοκιμαντέρ 



Αυτές ήταν οι ταινίες που είδα και σας προτείνω το ξέρω ο,τι από το Frozen μέχρι το Colonia υπάρχει μια μεγάλη διαφορά αλλά βλέπω πολλά είδη ταινιών . Ελπίζω να σας άρεσε να το βρήκατε ενδιαφέρον και να μπείτε στο πειρασμό να δείτε κάποια. Αν έχετε δει κάποια πείτε μου ποια και πως σας φάνηκε. Μπορείτε να με βρείτε στα social media στα δεξιά και για να ενημερώνεστε για επόμενο θέμα μόλις ανέβει μπορείτε να γίνετε μέλη στο blog. Ελπίζω επίσης να διαβάζεται αυτό το θέμα από παραλίες και εξοχικά !!!



Σας φιλώ ,




Eva 

13 comments:

  1. Πολύ ωραίο και ενδιαφέρον άρθρο! Το Knight Of Cups μου κίνησε το ενδιαφέρον και μπήκε στην λίστα με τις ταινίες που θέλω να δω :)

    Φιλάκια ♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. Χαίρομαι 😊 ελπίζω να σου αρέσει ☺ Φιλάκια 💜

      Delete
  2. Πολύ ωραίο ποστ! Το Frozen πάντα αγαπημένο όπως και πολλές άλλες ταινίες της Disney εξάλλου! Το knight of cups θα συμφωνήσω με την Αγγελική🔝 μου φαίνεται και εμένα πολύ ενδιαφέρον και σίγουρα αν μου δοθεί η ευκαιρία θα το δω!!
    Φιλιά πολλά<3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ισχυει το αγαπώ ❄ χαίρομαι αν το δεις πες μου πως σου φάνηκε ;) φιλάκια 💕

      Delete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  4. Πολυ ωραίο αρθρο!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σε ευχαριστώ πολύ 💜 φιλάκια !!

      Delete
  5. Φαίνονται πολύ ωραίες ταινίες! Έψαχνα καμιά καλή να δω και μου βρήκες μπόλικες!:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σε ευχαριστώ πολύ ☺ αν θες για παραπανω έμπνευση μπορείς να δεις και τα υπολοιπα movie times απο τους προηγούμενους μηνες :) φιλάκια 💓

      Delete
    2. Σε ευχαριστώ πολύ ☺ αν θες για παραπανω έμπνευση μπορείς να δεις και τα υπολοιπα movie times απο τους προηγούμενους μηνες :) φιλάκια 💓

      Delete
  6. Μόνο το Frozen έχω δει και αν και παιδικό μου άρεσε πολύ! Θα τσεκάρω και κάποιες απ' τις υπόλοιπες που ανέφερες και μου κέντρισαν το ενδιαφέρον! Φιλάκια!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Είναι φανταστικό και αρκετά συγκινητικό :) Χαίρομαι που τις βρήκες ενδιαφέρον :) Φιλάκια <3

      Delete
  7. Μόνο το Frozen έχω δει και αν και παιδικό μου άρεσε πολύ! Θα τσεκάρω και κάποιες απ' τις υπόλοιπες που ανέφερες και μου κέντρισαν το ενδιαφέρον! Φιλάκια!

    ReplyDelete