Wednesday 6 April 2016

Real Techniques Review !



Γεια σας ! Σήμερα θα μιλήσουμε για πινέλα . Θα μιλήσουμε για τα πινέλα της Real Techniques που πιστεύω ο.τι καλό θα είναι να έχουμε όλες εμείς οι αρχάριες με το μακιγιάζ και το λέω αυτό γιατί και εγώ πολύ πρόσφατα αποφάσισα να επενδύσω σε πινέλα. Πριν πίστευα ο,τι έλα μωρέ τι διαφορά θα έχει αν έχεις ένα πινέλο για πούδρα , ρουζ, bronzer και δεν ξέρω και εγώ τι άλλο. Αλλά μάντεψε ... έχει και μάλιστα μεγάλη !!! Τόσο μεγάλη που δεν μπορώ να φανταστώ το μακιγιάζ πια χωρίς τα πινέλα μου.
Υπάρχουν αρκετές εταιρίες με καλά πινέλα όπως η  morphe,  sigma   , zooeva , mac , ecotools κλπ. Όμως τα περισσότερα δεν τα βρίσκουμε στην Ελλάδα , θα πρέπει να τα παραγγείλουμε από το εξωτερικό με σχετικά ακριβά μεταφορικά ή κάποια όπως τα  mac είναι αρκετά ακριβά. Όποτε ως ξεκίνημα προτείνω τα Real Techniques γιατί είναι αρκετά οικονομικά και μπορούμε να τα βρούμε σε ελληνικά ηλεκτρονικά καταστήματα σε αρκετά προσιτές τιμές.  Αν θες να δεις αναλυτικά το post με τα ελληνικά ηλεκτρονικά καταστήματα είναι εδώ :http://evaeatstheapple1994.blogspot.gr/2016/03/e-shops-internet.html . Βέβαια θα με ρωτήσεις και με το δίκιο σου γιατί λοιπόν τα Real Techniques και όχι τα υπόλοιπα? Οι λόγοι είναι ο,τι είναι ποιοτικά πινέλα , είναι αρκετά οικονομικά για ποιοτικά πινέλα , έχουν μεγάλη ποικιλία οπότε θα καλύψουν τις ανάγκες και μιας κοπέλας που τώρα αρχίζει να επενδύει σε πινέλα αλλά και μιας κοπέλας ακόμα και επαγγελματίας που θέλει πινέλα για περισσότερες και πιο εξειδικευμένες ανάγκες. Άλλο ένα πολύ μεγάλο θετικό είναι ο,τι όπως είπα πριν τα βρίσκεις σε ελληνικά e-shops με χαμηλά μεταφορικά και αντικαταβολή.Τα Real Techniques και ecotools μπορείς να τα βρεις στο http://www.cherrybox.gr/  και στο http://www.makeuphouse.gr/ . Προσωπικά τα αγοράζω από το cherrybox γιατί είναι πιο φτηνά και με αγορές άνω των 30 ευρώ έχει δωρεάν μεταφορικά.  Μετά λοιπόν από αυτή την εισαγωγή πάμε να ξεκινήσουμε. 

 Το πρώτο πινέλο που αγόρασα από την εταιρία ήταν το Face Expert και είναι όπως και τα περισσότερα πινέλα της Real Techniques ένα multitasking πινέλο στο οποίο μπορείς να εφαρμόσεις ρουζ , πούδρα (σετάρει  εξαιρετικά τι πούδρα κάτω από τα μάτια ) είναι πάρα πολύ καλό για κοψίματα στο πρόσωπο αλλά όχι τόσο για ρουζ γιατί είναι ένα δεμένο πινέλο με πυκνές συνθετικές τρίχες και ίσως δώσει έντονο αποτέλεσμα και όχι τόσο φυσικό. Εγώ το χρησιμοποιώ για κοψίματα και με έχει βολέψει πάρα πολύ. Το συγκεκριμένο πινέλο κόστιζε γύρω στα 10 € 

Το
επόμενο που αγόρασα ήταν  σετ πινέλων , το Travel Essentials το οποίο περιέχει 3 πινέλα βασικά  για το μακιγιάζ και  το θεωρώ το καταλληλότερο ξεκίνημα για κάποιον που θέλει να αγοράσει πινέλα καθώς έχει ένα Foundation Brush , ένα Blending Brush και ένα Μulti Task Brush . Το πρώτο πινέλο για τη βάση πιστεύω ο,τι θα βολέψει περισσότερο κοπέλες που έχουν μια εμπειρία με πινέλα βάσης και όχι τόσο μια κοπέλα που μόλις άρχισε να βάφεται και αυτό γιατί είναι ένα μικρό πινέλο και θα της πάρει περισσότερη ώρα σε σχέση με ένα μεγάλο Stippling Brush , όμως θα είναι καθαρά θέμα χρόνου και όχι τόσο δυσκολίας. Εγώ το προτιμώ για να απλώνω ή να σετάρω το cosealer και είναι εξαιρετικό και για αυτή τη δουλεία. Το δεύτερο του σετ και το μόνο πινέλο ματιών είναι ένα fluffy Blending Brush που είναι για την ανάμειξη σκιών και είναι πολύ βοηθητικό γιατί σχηματίζει ωραία τη κόχη του ματιού αλλά κάνει και καλό blending . Είναι συνθετικό όπως και τα υπόλοιπα του σετ και τα blending brushes είναι το άλφα και το ωμέγα στο μακιγιάζ των ματιών .
Το τελευταίο πινέλο είναι και το αγαπημένο μου και είναι ένα φαρδύ πινέλο με μακριές τρίχες ιδανικό για πούδρα και ρουζ, Το έχω χρησιμοποιήσει και για τα δύο και κάνει εξαιρετική δουλεία. Το μόνο παράπονο που έχω με αυτό το πινέλο είναι ο,τι στο πλύσιμο μου μαδάει λίγο και έχω στεναχωρηθεί αλλά δεν μαδάει κατά τη χρήση οπότε δεν έχω πρόβλημα. Είναι γνωστό ο,τι τα πινέλα της Real Techniques δεν μαδούν οπότε έχω προβληματιστεί λίγο μήπως είναι λίγο ελαττωματικό. Το συγκεκριμένο σετ κόστιζε γύρω στα 20 € τιμή υπερβολικά λογική αφού παίρνεις 3 πινέλα .

Και το τελευταίο πινέλο είναι το Blush Brush και είναι ένα φαρδύ πινέλο με μακριές πυκνές τρίχες ιδανικό και αυτό για ρουζ αλλά πιστεύω και για bronzer να ζεστάνει το πρόσωπο ,αλλά φυσικά και για πούδρα. Είναι πάρα πολύ καινούργιο πινέλο το έχω μόλις 4 μέρες και στο πλύσιμο δεν του έφυγαν τριχούλες . Το Blush Brush κόστιζε και αυτό γύρω στα 10 € 


Αυτό ήταν το σημερινό μας θέμα . Ελπίζω να είναι ένα θέμα ενδιαφέρον , προσωπικά έψαχνα καιρό σε blogs και στο youtube για καλά σχετικά οικονομικά πινέλα . Πείτε μου και εσείς στα σχόλια ποια πινέλα έχετε , αν έχουμε κάποια πινέλα κοινά , τη γνώμη σας και ιδέες για επόμενα post . 


Σας φιλώ 


Eva 

2 comments:

  1. Όλα τα πινέλα είναι εξαιρετικά της συγκεκριμένης εταιρίας. Όμως στα top έχω το duo fiber σετ. Να το δοκιμάσεις όποτε μπορέσεις!! Φιλιά

    ReplyDelete
  2. ισχυει :) θελω πολυ να δοκιμασω και αυτα που λες και τα ecotools :D

    ReplyDelete