Monday 11 April 2016

5 +1 Affordable Spring Favorite Lipsticks



Γεια σας !!! Ο μήνας Απρίλιος μου έχει δώσει έμπνευση για να γράψω αρκετά θέματα . Ίσως φταίει η άνοιξη ,  ίσως ο,τι όλα είναι ανθισμένα και φωτεινά , ίσως οι αλλεργίες μου από τη γύρη. Το σημερινό θέμα είναι και πάλι κραγιόν γιατί τα αγαπώ , όπως και πολλές από σας. Όποτε μετά τα ρουζ ήρθε η ώρα τους και πάμε να ξεκινήσουμε. 


Αγαπημένες αποχρώσεις κραγιόν για την άνοιξη για μένα είναι τα ζεστά ροζ και τα φούξια και τώρα τελευταία είπα να πειραματιστώ με τα πιο κοραλλί και να δω πως θα πάει οπότε πρώτο αγαπημένο είναι από τη Golden Rose από την Velvet Matt  σειρά , η απόχρωση 11 . Είναι ένα ζεστό ροζ μαζί με φούξια με μπλε υποτόνους κραγιόν
. Όπως όλα τα κραγιόν της golden rose που είμαι σίγουρη έχεις ακούσει για αυτά άπειρες φορές θα σου πω και εγώ ο,τι είναι βελούδινα στην υφή , είναι ματ αλλά δεν ξεραίνουν ιδιαίτερα τα χείλη και η διάρκειά τους στα δικά μου χείλη είναι αρκετά μεγάλη . Είναι γνωστό ο,τι κοστίζουν 4€ και τα βρίσκεις στα Dust+Cream σε φυσικό κατάστημα και σε πολλά ηλεκτρονικά καταστήματα . 

Το επόμενο λατρεμένο κραγιόν για την άνοιξη και ίσως λίγο τολμηρό για μένα είναι από τη Jordana η απόχρωση 63 Poppy Pink .
To συγκεκριμένο κραγιόν είναι υπέροχο, εκτός ο,τι η σύστασή του και η μυρωδιά του μου θυμίζει τα ματ κραγιόν της Mac και το χρώμα του είναι παρόμοιο με το candy yum yum. Είναι μεγάλης διάρκειας , απόλυτα σταθερό και με φοβερή απόδοση. Είναι ένα έντονο φούξια σχεδόν νέον με μπλε υποτόνους που κάνει τα δόντια πιο λευκά ίσως όντως dupe για το candy yum yum . Η  μεγάλη τους διαφορά όμως είναι ο,τι ένα κοστίζει 18€ και το άλλο από ηλεκτρονικό κατάστημα http://www.makeuphouse.gr/  με μόλις 2,5€ 

'Ενα ακόμα αγαπημένο καθημερινό , πρωινό ανοιξιάτικο κραγιόν είναι από τη W7 από τη σειρά Butter Kiss στην απόχρωση Red Light. Είναι η νέα σειρά της W7 με κραγιόν πολύ ενυδατικά και glossy και το συγκεκριμένο είναι μια υπέροχη κοραλλί με λίγο ροζ απόχρωση ιδανικό για πρωί . Μπορείτε να το βρείτε σε ηλεκτρονικά καταστήματα , αλλά παρόμοια σε υφές και σχετικά οικονομικά είναι και τα κραγιόν του The Bodyshop : http://mikk.ro/TKp  

Άλλο ένα ανοιξιάτικο , καθημερινό κραγιόν είναι και από την Maybelline από την σειρά Colour Sensational η απόχρωση 540 Hollywood Red. Το συγκεκριμένο κραγιόν είναι ενυδατικό ,οπότε δεν είναι μεγάλης διάρκειας και είναι ένα όμορφο dusty rose με λίγο όμως πιο ζεστό ροζ , το χρώμα που εγώ ονομάζω τριανταφυλλί. Είναι ένα καθημερινό κραγιόν που το φοράς και όλο το χρόνο αλλά και τώρα είναι η καλύτερη εποχή του. Κοστίζει γύρω στα 8€ και το βρίσκεται σε Hondos Center , Sephora , Gallerie de Beaute .

Οικονομικά κραγιόν χωρίς τη μαύρη σειρά της Essence δεν γίνεται και προσωπικά είναι από τα αγαπημένα μου καθημερινά , οικονομικά κραγιόν. Προσωπικά δεν μου αρέσει το πρωί το ματ τελείωμα και κραγιόν μακράς διάρκειας γιατί νιώθω τα χείλη μου κουρασμένα οπότε προτιμώ ενυδατικότερες υφές ακόμα και αν χρειάζεται να ανανεώνω το κραγιόν μου πιο συχνά. Οπότε εδώ έρχεται η Essence και η απόχρωση 01 coral calling ένα πανέμορφο κοραλλί χρώμα που κολακεύει ιδιαίτερα εμάς τις μελαχρινές και είναι και απίστευτη τάση για την άνοιξη. Τα κραγιόν της συγκεκριμένης εταιρίας είναι επίσης γνωστά για την απόδοση τους και τη διάρκειά τους και κοστίζουν μόνο 2 και κάτι € 

Το τελευταίο κραγιόν είναι και ένα από τα αγαπημένα μου και είναι το Liquid Lipstick των Sephora στην απόχρωση 03 που είναι ένα υπέροχο φραουλί χρώμα ,δηλαδή ένα ζεστό φούξια αυτή τη φορά με πιο κόκκινους από ο,τι μπλε υποτόνους. Τα υγρά κραγιόν των Sephora είναι γνωστά για το βελούδινο τελείωμα τους , για τη μεγάλη διάρκεια τους και για το πόσο σταθερά είναι. Κοστίζουν  11,90 € και τα προτείνω ανεπιφύλαχτα. 

Αυτά ήταν τα δικά μου αγαπημένα κραγιόν για την άνοιξη διάλεξα οικονομικά κραγιόν για να τα χαρούμε όλες και θέλω να μάθω τα δικά σας αγαπημένα κραγιόν για την άνοιξη . Να μου πείτε αν έχουμε κοινά και αν ναι ποια και φυσικά να μιλήσουμε για μακιγιάζ. 


Σας φιλω , 

Eva 

6 comments:

  1. Λατρεύω τα liquid lipsticks από τα Sephora, είναι πάρα πολύ καλά και το συγκεκριμένο χρώμα είναι ένα από τα αγαπημένα μου! Αν θα ήθελες ρίξε μια ματιά και στο blog μου! Φιλιά :)
    http://beautylittlesecretssd.blogspot.gr/

    ReplyDelete
  2. Ευχαρίστως :) Επίσης να σου πω ο,τι αυτή τη στιγμή στα Sephora τα έχουν -15% οπότε είναι ευκαιρία :D

    ReplyDelete
  3. απορω γιατί δεν εχω δοκιμάσει ακόμα κραγιονάκια της τζορντάνα αφού είναι και πολύ οικονομικά;;;; πρεπει πρεπει!!!φιλακια πολλααα.

    ps μολις εγινα μελος στο blog σου.

    ReplyDelete
  4. Σε ευχαριστώ πολύ :) πρέπει είναι εντυπωσιακά καλής ποιότητας αν και η συσκευασία είναι χάλια !!

    ReplyDelete
  5. Επόμενη μου αγορά το υγρό κραγιόν των Sephora... Έχω τα περισσότερα και έχω μείνει πολύ ευχαριστημένη <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Αξίζουν !!! έχω ήδη 3 αποχρώσεις και θέλω και τις υπόλοιπες :)

      Delete