Tuesday 7 June 2016

Ταινίες του μήνα | May's movies



Γεια σας !!!! Αυτός ο μήνας είναι δύσκολος λόγω της εξεταστικής και όπως κάθε φοιτητής που σέβεται τον εαυτό του την περίοδο αυτή βρίσκει νέες σειρές, ταινίες  και αφορμές για μην διαβάσει .Είδα πολλές. Στράφηκα σε καλές , κλασικές , αγαπημένες ταινίες και πάμε να ξεκινήσουμε.



Πρώτα είδα μια μίνι σειρά το Parade's End μόνο και μόνο για τον Benedict Cumberbatch από την HBO . Δεν το βάζω στις σειρές γιατί είχε μόνο 5 επεισόδια και θα σας αφήσω το trailer φυσικά γιατί όταν μιλάμε για έργα εποχής , με την Αγγλία και τον Ben δεν μπορώ να είμαι αντικειμενική. 



Επόμενη ήταν μια αγαπημένη μου ταινία που όσες φορές και να την δω όχι απλά δεν την βαριέμαι αλλά κάθε φορά βρίσκω και μια νέα "ανάγνωση" και είναι από τον αγαπημένο μου Darren Aronofsky με μουσική  από τον Clint Mansell που έγραψε και τη μουσική για το Requem for a dream .  





Φυσικά στις ταινίες που  είδα και πρέπει να σας τις προτείνω είναι ο Αστακός του Γιώργου Λάνθημου με τους Rachel Weisz και Colin Farrell .Όπως και στις προηγούμενες ταινίες του έτσι και σε αυτή ο Λάνθημος δείχνει με τρόπο σουρεαλιστικό την υποχρέωση της κοινωνίας μας για ένα συγκεκριμένο τρόπο ζωής. Εξαιρετικές ερμηνείες , φανταστική σκηνοθεσία απλά πρέπει να τη δείτε. 






Αυτές ήταν οι ταινίες που είδα το τελευταίο διάστημα όλες τις είχα ξαναδεί εκτός από τη μίνι σειρά πείτε μου και εσείς ποιες ταινίες είδατε τελευταία και φυσικά αν σας άρεσε κάποια από αυτές που σας προτείνω.



Σας φιλώ , 


Εva 

4 comments:

  1. εχω δει τον αστακο και ενθουσιαστηκα!!!

    ReplyDelete
  2. είναι εξαιρετικό :)

    ReplyDelete
  3. Η σειρά Parade's End ήταν πολύ καλή, θαυμαζω και εγώ τον Benedict Cumberbatch. Τελευταία ταινία που είδα ήταν το "μυστικό της Αντελαϊν' με την Blake Lively, μου αρεσε πολύ

    ReplyDelete
    Replies
    1. είναι υπέροχος θα παίξει τώρα νομίζω και τον Doctor Strange :) αν θες γίνε μέλος της παρέας μας για περισσότερες ταινίες / σειρές :)

      Delete