Saturday 9 April 2016

March Empties



Γεια σας ! Είμαι σήμερα με ένα θέμα λίγο γρήγορο που αποφάσισα ξαφνικά να το γράψω και αυτό είναι τα προϊόντα που τελείωσα το μήνα που μας πέρασε. Παρατήρησα ο,τι είναι πολλά και τα συναισθήματα μου για αυτά ανάμεικτα. Όποτε πάμε να τα δούμε.

Το πρώτο είναι ένα scrub σώματος από τα Dust + Cream από τις συσκευασμένες τους σειρές στη μυρωδιά πεπόνι . Το συγκεκριμένο scrub μου άρεσε πάρα πολύ σαν σύσταση και το πήρα ξανά όταν μου τελείωσε γιατί είναι ένα ήπιο απολεπιστικό , πολύ ενυδατικό ιδανικό για καθημερινή ή συχνή χρήση όπως το χρησιμοποιώ εγώ . Οι κόκκοι του είναι λεπτοί αλλά δεν γδέρνουν το δέρμα και το αφήνουν καθαρό και απαλό.
Η ποσότητα είναι στα 200 ml και κοστίζει γύρω στα 3,50 € που το κάνει ακόμα καλύτερο γιατί είναι ένα οικονομικό προϊόν με μεγάλη ποσότητα . Το μόνο αρνητικό που βρήκα ήταν ο,τι το πεπόνι σαν μυρωδιά στην ουσία μύριζε καρπούζι (σαν τσίχλα babalou) και μετά από καιρό τη βαριέσαι τη μυρωδιά και μου φαινόταν στο τέλος κάπως πλαστική . Δεν ισχύει το ίδιο όμως με την μυρωδιά μπισκότο που στο μαγαζί δεν μου άρεσε αλλά στο μπάνιο μυρίζει σαν φρέσκα μπισκότα (yummy ) .  Θα το βρείτε εδώ : http://www.dustandcream.gr/


To επόμενο προϊόν που τελείωσα ήταν ένα αφρόλουτρο από τα The Body Shopαπό τη σειρά με τη φράουλα. Είχα αγοράσει κοντά στα Χριστούγεννα ένα σετ δώρου από τα The Body Shop με όλο το σετ της φράουλας που μυρίζει σαν να έχετε κόψει φρέσκες φράουλες και να τις έχε βάλει σε βαζάκια .Σίγουρα θα ξαναπάρω το αφρόλουτρο από τα The Body Shop και το body butter και το scrub .Άλλα το αφρόλουτρο ήταν φανταστικό. Η μυρωδιά έμενε στο σώμα , η ποσότητα είναι 200ml οπότε το έχεις  για καιρό , ο αφρός που έκανε ήταν πολύ πλούσιος ιδανικός ακόμα και για να ξυριστείς και άφηνε το σώμα καθαρό και ενυδατωμένο. Μπορείς να το βρεις εδώ : http://mikk.ro/TEh και το body butter της ίδιας σειράς εδώ : http://mikk.ro/TEn  Για το Βοdy Butter έχω μιλήσει αναλυτικά στα αγαπημένα του μηνά μπες διάβασέ το εδώ :  http://evaeatstheapple1994.blogspot.gr/2016/03/blog-post_28.html



Τελείωσα επίσης και από την Apivita το γαλάκτωμα 3 σε 1 για πρόσωπο και μάτια με χαμομήλι και μέλι και το λάτρεψα. Το λάτρεψα όχι τόσο όσο για ντεμακιγιάζ γιατί δεν έκανε πολύ καλή δουλεία ιδικά στα μάτια αλλά ως τονωτική λοσιόν έκανε εξαιρετική δουλεία. Η υφή του είναι λεπτόρευστη αλλά και σταθερή  και η μυρωδιά του ήταν χαλαρωτική και μύριζε περισσότερο χαμομήλι . Το έβαζα αφού είχα βάλει το καθαριστικό προσώπου . Έχω κανονική προς ξηρή επιδερμίδα και συνήθως τα καθαριστικά προσώπου την κάνουν ακόμα πιο ξηρή .Βάζοντας τη μετά το καθαριστικό προσώπου ένιωθα αμέσως την επιδερμίδα μου να μην με "τραβάει" και το δέρμα μου πολύ απαλό. Την συστήνω σε όλες τις ξηρές , ευαίσθητες επιδερμίδες αλλά και σε όσες κοπέλες προτιμούν τα γαλακτώματα.http://mikk.ro/

  Μπορείς να το βρεις εδώ : 


Επίσης τελείωσα και ένα travel size καθαριστικό προσώπου από την Αpivita με πρόπολη και lime το οποίο το έχω βάλει και αυτό στο post με τα αγαπημένα . Το δοκίμασα πρώτα σε travel size και γιατί ταξίδεψα αυτό το μήνα αλλά και για να δω πως μου κάθετε σαν καθαριστικό προσώπου. Αυτό είναι κάτι που γενικά το προτείνω σε όλες να κάνετε . Μπορείς να το βρεις εδώ : http://mikk.ro/SiD 


Tα επόμενα θα τα σας τα πω όλα μαζί γιατί είναι όλα προϊόντα μακιγιάζ και το πρώτο είναι ένα foundation που δεν έχω να πω και πολλά καλά λόγια. Είναι το νέο (τουλάχιστον μέχρι και τα Χριστούγεννα που το είχα αγοράσει ) foundation της  Maybelline Dream Satin Liquid .  Το πήρα στην απόχρωση Sand μια απόχρωση που δεν νομίζω ο,τι μου ταίριαζε 100%  και το τελείωμα του ήταν όντως σατινέ και ελαφρύ η κάλυψη του ήταν μέτρια προς καλή και γενικά σαν σύσταση με άφησε ικανοποιημένη . Το πρόβλημα υπήρχε στη συσκευασία και πλέον είμαι σίγουρη γιατί το αγόρασα δύο φορές το συγκεκριμένο προϊόν . Είναι στα 30 ml όπως όλες οι βάσεις όμως η συσκευασία του προϊόντος έχει πρόβλημα.Η αντλία που παίρνεις το προϊόν δεν φτάνει να πάρεις άλλο όταν φτάνει στο τέλος αλλά ούτε μπορείς να την ανοίξεις με αποτέλεσμα να μένει αχρησιμοποίητο προϊόν σχεδόν το 1\3 και να πηγαίνει χαμένο. Φυσικά έτσι τελειώνει πολύ γρήγορα. Προσωπικά τα foundation με συχνή έως καθημερινή χρήση μου κρατάνε κοντά στους 2 μήνες αλλά με το συγκεκριμένο είχε κρατήσει γύρω στον 1 μήνα πράγμα που είναι απαράδεκτο . Η τιμή του είναι στα 14,50€  Πιστεύω πως δεν αξίζει σαν συσκευασία αλλά αν προσπεράσουμε αυτό σαν προϊόν δεν είναι κακό.  Έχει και SPF 13 οπότε στις φωτογραφίες με φλας είναι ορατό όμως ιδανικό για πρωί ειδικά χειμώνα.  Το επόμενο είναι η αγαπημένη μου μάσκαρα όλων των εποχών και γενικά με τις μάσκαρες είμαι πολύ επιλεκτική και προσωπικά είναι το πιο εύκολο miss or hit που μπορεί να έχω οπότε αν μια μάσκαρα μπει στα hit είναι πλέον μέσα στη καρδία μου. Αυτός είναι και ο λόγος που σπάνια δοκιμάζω νέες μάσκαρες όμως η  Χ-traordinaire της seventeen  είναι κορυφή. Έχει ένα πλαστικό βουρτσάκι με πολλά δοντάκια που δίνει απίστευτο όγκο στις βλεφαρίδες . Με μία στρώση έχεις ένα εντυπωσιακό αποτέλεσμα και με ένα δεύτερο οι βλεφαρίδες σου είναι σαν ψεύτικες. Αν είσαι και εσύ από τις κοπέλες που σου αρέσει το λίγο ποδαράκια αράχνης αποτέλεσμα θα την αγαπήσεις. Αν σε ενδιαφέρει ο διαχωρισμός και το μήκος θα την βρεις απαίσια. όμως κοστίζει μόνο 10 € και πραγματικά την παίρνω και την παίρνω ξανά. 


Και τελευταίo πράγμα που τελείωσα και δεν ενθουσιάστηκα ήταν η Brow Drama της Maybelline.
Το βουρτσάκι ήταν πολύ μεγάλο και βόλευε μόνο κοπέλες με μεγάλα , πλούσια φρύδια (a.k.a. Cara Delevingne) και κανέναν άλλο. Το χρώμα ήταν καλό αλλά κοκάλωνε υπερβολικά τα φρύδια και ούτε το καλύτερο καθαριστικό δεν αφαιρούσε τελείως το προϊόν όμως αυτό που δεν μου άρεσε καθόλου ήταν η πολύ περίεργη μυρωδιά που είχε όταν πέρασαν μερικές βδομάδες χρήσης ενώ ήταν σε σκοτεινό μέρος. Δεν το προτείνω αν και ήταν πολύ οικονομικό μπορείτε να βρείτε από εταιρίες όπως η essence  και η catrice  ίδια προϊόντα πολύ καλύτερα. 

Αυτά ήταν τα προϊόντα που τελείωσαν το μήνα που μας πέρασε . Πείτε μου και εσείς στα σχόλια ποια προϊόντα τελειώσατε , αν έχουμε κάποια προϊόντα κοινά και να σας πω πως σκέφτομαι για τέλος του μήνα ή τον επόμενο να κάνω κάποιο διαγωνισμό. Όποτε αναμένετε γιατί έρχονται πολλά περισσότερα .


Σας φιλώ,

Eva

4 comments:

  1. Έχω δοκιμάσει μόνο τα δύο προϊόντα των the body shop και μου άρεσαν πολύ. Ειδικά το body butter.

    ReplyDelete
  2. και εγω προσφατα αρχισα να δοκιμαζω προϊόντα τους και έχω ξετρελαθει μπαινω στο site και μου τρεχουν τα σαλια ιδικα με τα body butters <3

    ReplyDelete
  3. Λατρεύω οτιδήποτε έχω δοκιμάσει από Body Shop! Ειδικά η σειρά με τη φράουλα είναι all time favourite! Πολύ ωραίο post! Μαρτίνα <3

    ReplyDelete
  4. σε ευχαριστω πολυ :) και εγω τα αγαπω παρα πολυ :) αν θες ριξε μια ματια και στο νεο μου Post για οικονομικα ανοιξιατικα κραγιον :) http://evaeatstheapple1994.blogspot.gr/2016/04/5-1-affordable-spring-favorite-lipsticks.html

    ReplyDelete