Παρασκευή, 15 Ιουλίου 2016

July's Music Stories !!





Γεια σας !!! Σήμερα είμαι πια σε κλίμα διακοπών τελειώσαμε εξεταστικές , σχολεία κλπ και πλέον είμαστε έτοιμες για διακοπές !!! Ναιιιιιιιιιιιι ήλιος , θάλασσα , κοκτέιλ και νησιά. Φυσικά όλα αυτά είναι άσχετα με το σημερινό θέμα που είναι τα τραγούδια που μου έχουν κολλήσει στο μυαλό αυτή τη περίοδο όμως είμαι σε απόλυτο  summer mood και τα τραγούδια μου το ίδιο οπότε πάμε να ξεκινήσουμε !!
Αρχίζω με ένα τραγούδι που γενικά δεν είναι τόσο πολύ του είδους μουσικής που ακούω αλλά είναι guilty pleasure και το ακούω συνέχεια. Είναι από την Αriana Grande -Into you . To συγκεκριμένο τραγούδι μου βγάζει κάτι καλοκαιρινό, ανέμελο και γενικά η συγκεκριμένη κοπελίτσα όσο και αν δεν της φαίνεται έχει φωνάρα !! Οπότε απολαύστε το !!


















Στο ίδιο κλίμα είναι και το επόμενο που πιάνω τον εαυτό μου να το βάζει  από τότε που βγήκε κάθε καλοκαίρι και είναι από Lana Del Rey - Summertime Sadness . H Lana Del Rey θα είναι στη χώρα μας για δεύτερη φορά στο Rockwave Festival  . Οπότε εδώ είναι ο  ύμνος του καλοκαιριού από την πιο αμφιλεγόμενη μουσική περσόνα της εποχής μας !!

















To τραγούδι που στοιχειώνει τα καλοκαίρια μας με ένα πολύ περίεργο τρόπο και όσοι έχετε πάει για camping θα έχετε δει γύρω από φωτιά παρέες να το τραγουδάνε ΠΑΝΤΑ είναι το Oasis - Wonderwall. Παραδόξως πιάνω τον εαυτό μου παρ'όλα αυτά να το ακούει κάθε φορά πριν φύγουμε για διακοπές αυτό το διάστημα.



















Φυσικά κάθε καλοκαίρι παίζει και αυτή η κομματάρα από Deftones - My own summer το οποίο υπερλατρεύω το ακούω όλη μέρα και δεν γινόταν να μην το βάλω στα July's Music Stories !!! Ξέρω ο,τι δεν είναι το cup of tea των περισσότερων αλλά εγώ τους αγαπώ !!




Αυτά ήταν τα Music Stories του μήνα Ιουλίου ελπίζω να σας άρεσαν , να έχετε ακούσει κάποια από τα κομμάτια που έβαλα και αν ναι να μου πείτε ποια . Επίσης να μου πείτε ποια τραγούδια ακούτε εσείς αυτό το καιρό και σας θυμίζουν καλοκαιρινές διακοπές 



Σας φιλώ , 



Eva 

6 σχόλια:

  1. Πολύ ωραία όλα τα τραγούδια!
    Η Ariana Grande παρόλο που ούτε και εγώ ακούω πολύ τη μουσική της έχει πράγματι φωνάρα!
    Τα τραγούδια μου με βάζουν σε καλοκαιρινό mood παρόλο που στην πραγματικότητα δεν αναφέρονται στο καλοκαίρι είναι το Up και το Somebody to you και αυτό γιατί είναι πολύ ανεβαστικά! Ακόμη, λατρεύω το cheap thrills από την Sia!
    Φιλάκια<3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΑΑ το cheap thrills μ'αρεσει και μενα πολύ :D θα τα ακούσω αυτά που μου ειπες :) Φιλάκια <3

      Διαγραφή
  2. Πολύ ωραίο post!Εγώ τους τελευταίους μήνες ακούω soundcloud και έχω ανακαλύψει πολλούς καλλιτέχνες τους οποίους μέχρι τώρα δεν γνώριζα.Δύο από τα τραγούδια που μου αρέσουν πολύ αυτή την περίοδο είναι το 4u των blackbear και το ego του willy williams.Το τελευταίο είναι πολύ δημοφιλές στο ραδιόφωνο.Το βάζουν συνέχεια!Να περάσεις καλά τις διακοπές σου:*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ :) δεν τα έχω ακούσει τα κομμάτια που λες αλλά θα τα ακούσω τώρα γιατί πάντα θέλω να μαθαίνω καινούργιους καλλιτέχνες !!! Kαι φυσικά να περνάς και εσύ σουπερ όπου και να είσαι !! Φιλάκια <3

      Διαγραφή
  3. ωραιεςς επιλογεςςς!!!! θα τις ακουσω και μετααα καληνυχταααα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ :) ελπίζω να βρήκες κάτι που να σου αρέσει :)

      Διαγραφή