Πέμπτη, 5 Μαΐου 2016

Music Stories | Mουσικές Ιστορίες !!!




Γεια σας !!! Το σημερινό θέμα είναι μακράν ένα από τα αγαπημένα μου αλλά και ένα θέμα που δεν ξέρω αν πρέπει να το γράψω ή όχι. Βέβαια εγώ θα το γράψω οπότε σήμερα έχουμε μουσική. Όλοι ακούμε μουσική , όλοι αγαπάμε τη μουσική , εδώ μιλάμε για πράγματα που αγαπάμε οποτέεεε??? Μουσική ladies and gentelmen !!!!! Εδώ να πω ο.τι προφανώς όλοι αγαπάμε διαφορετικά είδη μουσικής και όλα είναι σεβαστά αρκεί να είναι όντως μουσική.

Στο repeat σε εκνευριστικό βαθμό αυτό το καιρό ακούω το νέο EP  των Massive Attack και όλα τα κομμάτια μέχρι στιγμής είναι διαμάντια . Οι Massive Attack είναι ένα trip hop \electonica συγκρότημα από την Αγγλία . Νομίζω δεν θα πω κάτι παραπάνω απλά θα αφήσω τα τραγούδια . 






(στο video clip παίζει η Rosamund Pike a.k.a.gone girl) Προσωπικά θεωρώ το video clip του συγκεκριμένου τραγουδιού ιδιαίτερα μοναδικό .




Επόμενο on repeat τραγούδι δεν θα μπορούσε να μην είναι και από τον πρόσφατο album της Lana Del Rey ένα κομμάτι που το άκουγα καιρό και το θεωρούσα το καλύτερο του δίσκου το Freak ακόμα σε video clip ωστόσο με αποζημίωσε και με τον καλύτερο τρόπο για την Lana Del Rey . 


 επίσης




Φυσικά η Lana Del Rey θα έρθει για δεύτερη φορά στο Rockwave οπότε θα την απολαύσουμε και live.


Συνεχίζω με την αγαπημένη μου Florence and the Machine και το σχετικά πρόσφατο κομμάτι που είχε βγάλει και το μόνο που έχω να πω ακούστε το !!!! 






Honorable Mention : 

 (από το The Great  Gatsby )




Νομίζω ο,τι πρέπει να σας παραθέσω και το κόλλημα μου αυτή τη στιγμή και όταν λέω αυτή τη στιγμή εννοώ τώρα που γράφω αυτό το θέμα. 







Kαι θα κλείσω και εγώ με Adele γιατί οκ είμαι πρώτον fan και δεύτερον είναι η Adele και νομίζω αυτό είναι αρκετό. Όλοι ξέρουμε το νέο της δίσκο οπότε έχουμε το :


και το αγαπημένο μου







Αυτές ήταν μερικές από τις αγαπημένες μου μουσικές επιλογές . Πείτε μου αν έχετε ακούσει κάποια άλλα εκτός από το Hello που θα το έχετε ακούσει σίγουρα . Πείτε μου το δικό σας αγαπημένο on repeat τραγούδι και σύντομα θα έρθει και θέμα beauty related .


Σας φιλώ ,


Eva 

4 σχόλια:

  1. Δεν εχω ακουσει κανενα απο αυτα που ανεφερες (εκτος απο ADELE) οποτε ειναι η τελεια ευκαιρια να ακουσω κατι καινουριο! <3
    http://london-vibes.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ελπιζω να σου αρεσουν :) και αν ναι πες μου πως σου φανηκαν :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Massive Attack & Florence and the Machine είναι αγαπημένα μου! Πολύ ωραίες επιλογές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. σε ευχαριστώ χαίρομαι που σ'αρέσουν :) αν θες γίνε μέλος του blog ώστε να ενημερώνεσαι για νέα θέματα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή