Δευτέρα, 25 Απριλίου 2016

My favorite Boho accessories



Γεια σας !!! Το ξέρω ο,τι έχω λείψει κάποιες μέρες από το blog όμως σας ετοιμάζω κάτι και έπρεπε να το οργανώσω . Πλέον νομίζω ήδη οι περισσότερες έχετε αρχίσει τα μπάνια και τα σχέδια για τις καλοκαιρινές διακοπές . Παίρνοντας έμπνευση και από το Coachella και τις αμέτρητες φωτογραφίες  από το event  με boho  outfits στο ίδιο κλίμα έχω μπει και εγώ και ήδη έχω αρχίσει να ψάχνω διάφορα Boho κοσμήματα , ρούχα και φυσικά σανδάλια . Έκανα μια βόλτα στα μαγαζιά , έψαξα εξονυχιστικά τα κοσμήματα μου και είπα να μοιραστώ μαζί σας κάποια αγαπημένα μου Boho κομμάτια που τα φοράω την άνοιξη και το καλοκαίρι. 


Αρχίζω με αγαπημένα δαχτυλίδια που παίρνω από όπου βρω . Αγαπημένο μου μαγαζί για κοσμήματα είναι το Bijoux Brigitte και τώρα τελευταία και τα Berska (τα οποία έχουν κάνει στροφή στη ποιότητα τελευταία) . Προτιμώ τα ασημένια με πέτρες και αυτά που δίνουν την εντύπωση ο,τι είναι παλιότερης εποχής. Φανταστικά  δαχτυλίδια μπορείς να βρεις φυσικά και  εδώ . 





Φυσικά ένα υπέροχο Boho look μπορείς να το πετύχεις και με τα κατάλληλα σκουλαρίκια που μπορούν να γίνουν και το statement κομμάτι της εμφάνισής σου.  Προσωπικά μου αρέσουν και πάλι περισσότερο τα ασημένια σκουλαρίκια με πέτρες  και μερικά υπέροχα Boho σχέδια θα βρεις εδώ 

Και τα δύο κομμάτια είναι από τα Berska και τα δεύτερα υπάρχουν τώρα στα καταστήματα. 


Ένα τέλειο αξεσουάρ που πέρσι το καλοκαίρι ήταν απίστευτο trend ήταν τα head chains . Προσωπικά μου αρέσουν αρκετά , πιστεύω είναι τέλεια για να δώσουν έναν άλλο τόνο στο όλο look που μπορεί να έχεις  και δείχνουν ο,τι έχεις κάνει κόπο στα μαλλιά σου χωρίς να έχεις κάνει και πολλά. Πλέον υπάρχουν παντού το δικό μου το πήρα ΜΟΝΟ 1€ από τα H & M σε εκπτώσεις και πραγματικά πρώτον δεν το πίστευα και δεύτερον το έχω χαρεί άπειρα.  Εννοείται ο,τι φανταστικά  Head Chains και head pieces γενικότερα μπορείς να βρεις εδώ 



Τελειώνοντας δεν θα μπορούσα να αφήσω διάφορα κολιέ . Προσωπικά προτιμώ τα μακριά κρεμαστά συνήθως μπρούτζινα ή ασημένια και διάφορα φυλαχτά και διάφορες υφές. Πολύ ωραία κρεμαστά για Boho looks είναι κάποια πλεχτά , με νομίσματα ή και φτερά. Εδώ θα βρεις κολιέ για όλες τις περιστάσεις , για όλα τα γούστα και φυσικά για όλα τα πορτοφόλια. 



Αυτές ήταν οι προτάσεις μου. Ελπίζω να σου έδωσαν έμπνευση και για δικές σου αγορές και looks . Φυσικά όπως πάντα πες μου στα σχόλια αν έχουμε κάποιο κοινό , τι σου άρεσε και ποιο είναι το δικό σου αγαπημένο αξεσουάρ. 

Σας φιλώ,

Eva 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου